Ha szeretnéd beállítani a bankkártyás fizetést és a számlázást a SAPI rendszerben, kövesd az alábbi lépéseket:
1. SimplePay integráció beállítása
- Menj az eCommerce listára.
- Nyisd meg a Beállítások menüpontot.
- Keresd meg az Integrációk lehetőséget, majd válaszd ki.
- Pipáld be a SimplePay opciót, majd kattints a ceruza ikonra a szerkesztéshez.
- A megjelenő ablakban felül keresd meg a „Beállítások behívása másik listából” lehetőséget.
- Válaszd ki a megfelelő céges listát, majd kattints a Másolás gombra.
- Ugyanebben a menüben keresd meg a „Verzió” opciót, és állítsd V2-re.
- Mentsd el a beállításokat.


2. Számlázási rendszer (Számlázz.hu) beállítása
- A számlázást hasonló módon kell beállítani, mint a SimplePay-t.
- Nyisd meg ismét az Integrációk menüpontot.
- Keresd meg a Számlázz.hu opciót, majd kattints a ceruza ikonra.
- Hívd be a szükséges beállításokat, majd mentsd el a változtatásokat.

3. Űrlapon a kártyás fizetés és számlázás engedélyezése
- Miután az integrációkat beállítottad, navigálj az Űrlapok menübe.
- Itt keresd meg azt az űrlapot, amelyhez a bankkártyás fizetést és a számlázást szeretnéd bekapcsolni.
- Kapcsold be a kártyás fizetést és a számlázási lehetőséget.
- Mentsd el a beállításokat.
Ezek után a rendszer készen áll a bankkártyás fizetések és számlázások kezelésére.
